2008年4月12日 星期六

膠到無朋友的皇室堡Pacific Coffee

我有時都覺得自己有啲犯賤,竟然返到嚟香港,又幫襯Pacific Coffee,結果就谷氣到飛起。

今日返到嚟香港,喺皇室堡的Pacific Coffee等人,咁朋友遲到,我又想等到朋友齊人至買嘢飲,咪玩住我部Macbook先。點知有位著住黑衫,叫Raymond嘅經理,非常唔客氣咁,不斷要我買嘢飲,我覺得呢種係乜服務態度嚟,我就等齊朋友。

之後Raymond越嚟越得寸進尺,我就決定當眾喺佢面對入Pacific Coffee網頁,打投訴信,條友厚顏到由後面睇我打乜,之後條友用好差的表情不斷響我左右行動,我就用我嘅iPhone發SMS俾朋友改地點,然後鬧爆成間Pacific Coffee嘅staff揚長而去。

呢啲係乜服務態度嚟,我俾三十蚊買杯咖啡飲啲咁嘅服務態度?你估我會唔會?當我傻㗎。講句真,英資嘅Starbuck贏佢幾條街,原因好清楚。

沒有留言: